Proszę czekać - trwa wczytywanie

Operacja w toku...

CGM EPORTAL PACJENTA

System rezerwacji pacjentów

Deklaracja Dostępności

Wstęp

Nasza Misja:

Codziennie walczymy o zdrowie, godność i radość naszych Pacjentów, pamiętając o tym co jest dla nas największą wartością – ludzkie życie.

Ważny jest dla nas każdy Pacjent. Dlatego dbamy o to, by informacje, które publikujemy, były dostępne dla jak najszerszego grona odbiorców.

Instytut Matki i Dziecka z siedzibą przy ulicy Kasprzaka 17A w Warszawie zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej zgodnie z  ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej Instytutu: e-Portal Pacjenta

Data publikacji strony internetowej: 2021-10-01

 

Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2021-12-15

 

Oświadczenie sporządzono dnia: 2021-12-15

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U.2019.848).

Status zgodności:
  • brak jest zwięzłego tekstu alternatywnego (alt), który opisuje, co znajduje się na grafice lub, jeśli grafika jest odnośnikiem, dokąd prowadzi ten odnośnik,
  • brak wyraźnego wizualnego fokusa w aktywnych elementach, takich jak linki, banery czy pola formularza,
  • brak opisów filmów
  • nie wszystkie zdjęcia i obrazki posiadają alternatywny tekst,
  • część dodatkowych elementów nie działa z kontrastem
  • na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych

Instytut zobowiązuje się niezwłocznie dostosować stronę https://e-pacjent.imid.med.pl/eportal/ do wytycznych w/w Ustawy.


Przygotowanie deklaracji dostępności

Data sporządzenia deklaracji: 2021-12-15

  Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przed podmiot publiczny.   Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2021-12-15

Deklaracja

Przeglądamy i na bieżąco aktualizujemy treści serwisu. Staramy się też stosować do wytycznych WCAG 2.1 — jeżeli jednak zauważa Państwo, że jakiś element serwisu zdecydowanie nie spełnia wymogów dostępności, prosimy o skontaktowanie się z nami i wskazanie, co przeoczyliśmy.

Informacje o sposobie kontaktowania się i procedurze rozpatrywania skarg

Jeżeli na naszej stronie internetowej są problemy, które wynikają z niespełnienia wymogów dostępności cyfrowej prosimy o zgłoszenie tego faktu.

Każdy ma prawo:
  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej (np. numer telefonu, e-mail),
  • wskazanie dokładnego adresu strony internetowej lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji niedostępnej, jeżeli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej.
Zgodnie z odpowiednio art. 13 ust.1 i ust. 2 oraz art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE dalej: RODO informuję, iż:
  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Instytut Matki i Dziecka z siedzibą w Warszawie ul. Kasprzaka 17A, 01-211 reprezentowany przez Dyrektora Instytutu.
  2. Nadzór nad przestrzeganiem przepisów o ochronie danych osobowych w Instytucie realizuje Inspektor Ochrony Danych. Dane kontaktowe: adres poczty elektronicznej iod@imid.med.pl, telefon 22 32 77 394.
  3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu umożliwienia kontaktu osobistego, telefonicznego oraz z wykorzystaniem poczty tradycyjnej i elektronicznej z Administratorem oraz podejmowania kontaktu z adresatami na podstawie art. 6 ust. 1 lit f) RODO – przetwarzanie jest niezbędne ze względu na uzasadniony interes polegający na zapewnieniu kontaktu z Administratorem.
  4. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych można uzyskać na naszej stronie internetowej https://www.imid.med.pl w zakładce O Instytucie---Ochrona danych osobowych.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Na zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 10 dni roboczych od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki zgłaszający otrzyma od nas informację. Podamy też nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, ze zgłoszenia, zaproponujemy dostęp do nich w alternatywny sposób.

Jeżeli nasze działania nie będą dla zgłaszającego zadowalające, można złożyć skargę do Dyrektora Instytutu Tomasza Mikołaja Maciejewskiego w siedzibie Instytutu 01-211 Warszawa ul. Kasprzaka 17A, adres poczty elektronicznej dyr@imid.med.pl, tel. 22 32 77 305.

Jeżeli nasze działania nie będą wg zgłaszającego zadowalające, można zgłosić skargę do Wojewódzkiego Urzędu Marszałkowskiego. Jeżeli jednak nadal będą uwagi do naszych działań związanych z dostępnością cyfrową można zgłosić je do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Link do strony internetowej Rzecznika Praw Obywatelskich: https://bip.brpo.gov.pl/pl

Dostępność architektoniczna

Instytut Matki i Dziecka
  1. Do głównych wejść  budynków Instytutu Matki i Dziecka  prowadzi bezpośrednia droga dojazdowa. Wejścia do budynku są odpowiednio oznaczone. Teren wokół budynków jest utwardzony z możliwością podjazdu wózkiem, samochodem/karetką  do Izb Przyjęć.  Przy wejściach do budynków znajdują się podjazdy dla osób niepełnosprawnych.
  2. Rejestracja ambulatorium  i rejestracja  Izb Przyjęć znajdują się na paterze w budynku A i B co ułatwia dostępność dla pacjentów.  Dojścia do poradni oraz Klinik są odpowiednio oznaczone tak aby można było dojechać windą do każdej jednostki organizacyjnej.
  3. Dla osób na wózkach dostępne są szerokie korytarze, windy (na każdą kondygnację).
  4. Budynki A, B i F:  Ambulatoryjny,  Kliniczny, diagnostyczny  połączone są łącznikiem  podziemnym co ułatwia przemieszczenie się  pacjentów pomiędzy  poradniami, badaniami diagnostycznymi,  a przyjęciem do Oddziału.
  5. Na wszystkich kondygnacjach  ogólnodostępnych są wydzielone i dostosowane  toalety dla osób niepełnosprawnych .  Na oddziałach  zamontowane są systemy przywoławcze.
  6. Przed budynkami  wyznaczono  10  miejsc parkingowych dla osób z niepełnosprawnościami. 
  7. Do budynku  można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. 
  8. Budynek A (Ambulatorium) jest wyposażony w dwie windy, na każdym piętrze znajduje się odpowiednia, dostosowana toaleta dla osób niepełnosprawnych.
  9. W budynku nie ma pętli indukcyjnych.
  10. Zapewniamy tłumacza polskiego języka migowego, jeśli zostaniemy poinformowani o takiej potrzebie z wyprzedzeniem.

Formularz kontaktowy

Formularz kontaktowy